Regulamin sklepu internetowego Nastawka

określający m.in. zasady zawierania umów sprzedaży poprzez Sklep, zawierający najważniejsze informacje o Sprzedawcy, Sklepie oraz o prawach Konsumenta

SPIS TREŚCI
§ 1 Definicje
§ 2 Kontakt ze Sprzedawcą
§ 3 Wymogi techniczne
§ 4 Zakupy w Sklepie
§ 5 Płatności
§ 6 Realizacja zamówienia
§ 7 Prawo odstąpienia od umowy

&8 Polityka Zwrotów
§ 9 Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy
§ 10  Reklamacje

& 11 Możliwości składania i rozpatrzenia reklamacji

& 12 Dane osobowe

& 13 Polityka Prywatności

§ 1 DEFINICJE

Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
Konto – uregulowana odrębnym regulaminem nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa świadczona drogą elektroniczną), dzięki której Kupujący może założyć w Sklepie swoje indywidualne Konto.
Konsument – konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
Kupujący – każdy podmiot kupujący w Sklepie.
Punkt odbioru – punkt znajdujący się pod adresem RACIECHOWICE 356, 32-415 Raciechowice
Regulamin – niniejszy regulamin.
Sklep – sklep internetowy: Uroczysko Nastawka Małgorzata Tylec, Raciechowice 356, 32-415 Raciechowice , NIP 8722154053, prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem https://nastawka.pl
Sprzedawca – Małgorzata Tylec, przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Uroczysko Nastawka Małgorzata Tylec, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki i prowadzenia Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, Uroczysko Nastawka Małgorzata Tylec, Raciechowice 356, 32-415 Raciechowice, NIP 8722154053

§ 2 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ
  1. Adres pocztowy: Uroczysko Nastawka Małgorzata Tylec, Raciechowice 356, 32-415 Raciechowice
  2. Adres e-mail: ceramika.nastawka@gmail.com
  3. Telefon: 504498794
§ 3 WYMOGI TECHNICZNE
  1. Dla prawidłowego funkcjonowania Sklepu potrzebne jest:
  2. urządzenie z dostępem do Internetu
  3. przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript oraz pliki cookies.
  4. Dla złożenia zamówienia w Sklepie, poza wymogami określonymi w ust. 1, niezbędne jest aktywne konto e-mail.
    § 4 ZAKUPY W SKLEPIE
    1. Ceny towarów widoczne w Sklepie są całkowitymi cenami za towar.Sprzedawca zwraca uwagę, że na całkowitą cenę zamówienia składają się wskazane w Sklepie: cena za towar oraz, jeśli w danym przypadku ma to zastosowanie, koszty dostawy towaru.Wybrany do kupienia towar należy dodać do koszyka w Sklepie.Następnie Kupujący wybiera z dostępnych w Sklepie: sposób dostawy towaru oraz metodę płatności za zamówienie, a także podaje dane niezbędne do zrealizowania złożonego zamówienia.Zamówienie zostaje złożone w momencie potwierdzenia dostępności towaru przez sklep.Zamówienie towaru jest równoznaczne z akceptacją regulaminu Sklepu.Złożenie zamówienia jest tożsame z zawarciem umowy sprzedaży pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą.Sprzedawca przekaże Konsumentowi potwierdzenie zawarcia umowy sprzedaży na trwałym nośniku najpóźniej w momencie dostarczenia towaru.
      § 5 PŁATNOŚCI
  5. Za złożone zamówienie można zapłacić, w zależności od wyboru Kupującego:
  6. Zwykłym przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy.
  7. Kartą lub gotówką w momencie odbioru osobistego towaru.
  8. § 6 REALIZACJA ZAMÓWIENIA
  9. Sprzedawca jest obowiązany do dostarczenia towaru bez wad.
  10. Termin realizacji zamówienia wskazany jest w Sklepie, w przypadku na zamówienie konsumenta wykonanie produktu trwa od 4-5 tygodni, pozostałe produkty dostępne na magazynie wysyłane są do 3 dni.
  11.  Sprzedawca przystąpi do realizacji zamówienia po jego opłaceniu.
  12. W sytuacji, gdy w ramach jednego zamówienia Kupujący zakupił towary o różnym terminie realizacji, zamówienie zostanie zrealizowane w terminie właściwym dla towaru o najdłuższym terminie.
  13. Towary zakupione w Sklepie dostarczane są:
  14. Za pośrednictwem firmy kurierskiej
  15. Za pośrednictwem Poczty Polskiej
  16. Za pośrednictwem Paczki w RUCHu
  17. Do paczkomatów InPost
  18. Drogą elektroniczną – w przypadku treści cyfrowych
  19. Kupujący może odebrać towar osobiście w Punkcie Odbioru lub w siedzibie Sprzedawcy w godzinach ich otwarcia.
  20. W przypadku wybrania odbioru osobistego przez Kupującego, towar będzie gotowy do odbioru we wskazanym terminie realizacji zamówienia, a w przypadku gdy Sprzedawca wskazał termin wysłania towaru – w tym terminie.§ 7 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
  21. Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej ze Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu, z zastrzeżeniem § 8 Regulaminu, w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
  22. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia:
  23. w którym Konsument wszedł w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie tego towaru.
  24. w którym Konsument wszedł w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta, weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności wielu rzeczy, które dostarczane są osobno.
  25. zawarcia umowy – w przypadku umowy o dostarczenie treści cyfrowych.
  26. Aby Konsument mógł skorzystać z prawa odstąpienia od umowy musi poinformować Sprzedawcę, korzystając z danych podanych w § 2 Regulaminu, o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub informacja przekazana pocztą elektroniczną).
  27. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy, że Konsument wyśle informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  28. § 7 SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY
  29. W przypadku produktów na zamówienie konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy.
  30. W przypadku odstąpienia od zawartej umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi otrzymane od niego płatności za towar, bez kosztów dostarczenia towaru. (Koszty wysyłki towaru są po stronie konsumenta), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
  31. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
  32. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  33. Sprzedawca prosi o zwracanie towaru na adres: Raciechowice 356, 32-415 Raciechowice, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Konsument poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli Konsument odeśle towar przed upływem terminu 14 dni.
  34. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
  35. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
  36. Jeśli towar ze względu na swój charakter nie może zostać odesłany w zwykłym trybie pocztą Konsument również będzie musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów. O szacowanej wysokości tych kosztów Konsument zostanie poinformowany przez Sprzedawcę w opisie towaru w Sklepie lub podczas składania zamówienia.
  37. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez Konsumenta kartą płatniczą, Sprzedawca dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do tej karty płatniczej.

& 8 Polityka Zwrotów

Nasza polityka zwrotów i zwrotów obowiązuje przez 14 dni. Jeśli od zakupu minęło 15 dni, nie możemy zaoferować pełnego zwrotu pieniędzy ani wymiany. Aby kwalifikować się do zwrotu, Twój przedmiot musi być nieużywany i w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś. Musi być także w oryginalnym opakowaniu. Kilka rodzajów towarów jest zwolnionych ze zwrotu. Towary łatwo psujące się, takie jak żywność, kwiaty, gazety lub czasopisma, nie podlegają zwrotowi. Nie przyjmujemy również produktów będących artykułami intymnymi, sanitarnymi, materiałami niebezpiecznymi lub łatwopalnymi cieczami lub gazami.

Dodatkowe elementy bezzwrotne:

Karty podarunkowe

Oprogramowanie do pobrania

Niektóre artykuły związane ze zdrowiem i higieną osobistą

Aby sfinalizować zwrot, potrzebujemy paragonu lub dowodu zakupu. Prosimy nie odsyłać zakupionego produktu do producenta.

Istnieją pewne sytuacje, w których przyznawany jest jedynie częściowy zwrot kosztów: Książka z wyraźnymi śladami użytkowania Otwarta płyta CD, DVD, kaseta VHS, oprogramowanie, gra wideo, kaseta magnetofonowa lub płyta winylowa. Każdy przedmiot, który nie jest w oryginalnym stanie, jest uszkodzony lub brakuje mu części z przyczyn niezależnych od naszego błędu. Każdy przedmiot, który zostanie zwrócony w terminie dłuższym niż 30 dni od daty dostawy

Zwroty pieniędzy Po otrzymaniu i sprawdzeniu Twojego zwrotu wyślemy Ci wiadomość e-mail z powiadomieniem, że otrzymaliśmy zwrócony przedmiot. Powiadomimy Cię również o zatwierdzeniu lub odrzuceniu zwrotu pieniędzy. Jeśli zostaniesz zatwierdzony, Twój zwrot zostanie przetworzony, a kredyt zostanie automatycznie zastosowany do Twojej karty kredytowej lub oryginalnej metody płatności w ciągu określonej liczby dni.

Spóźnione lub brakujące zwroty pieniędzy Jeśli nie otrzymałeś jeszcze zwrotu pieniędzy, najpierw sprawdź ponownie swoje konto bankowe. Następnie skontaktuj się z wystawcą karty kredytowej. Oficjalne zaksięgowanie zwrotu może zająć trochę czasu. Następnie skontaktuj się ze swoim bankiem. Zanim zaksięgowany zostanie zwrot pieniędzy, często upływa pewien czas. Jeśli wykonałeś to wszystko i nadal nie otrzymałeś zwrotu pieniędzy, skontaktuj się z nami pod adresem ceramika.nastawka@gmai.com. Wyprzedaż przedmiotów Zwrotowi podlegają wyłącznie produkty w cenie regularnej. Przedmioty objęte wyprzedażą nie podlegają zwrotowi.

Wymiany Wymieniamy produkty tylko wtedy, gdy są wadliwe lub uszkodzone. Jeśli chcesz wymienić go na ten sam przedmiot, wyślij nam e-mail na adres ceramika.nastawka@gmai.com i wyślij swój przedmiot na adres: Raciechowice 356, 32-415 Raciechowice.

Prezenty Jeśli przedmiot został oznaczony jako prezent przy zakupie i wysłaniu bezpośrednio do Ciebie, otrzymasz kredyt podarunkowy o wartości zwrotu. Po otrzymaniu zwróconego przedmiotu, bon upominkowy zostanie wysłany do Ciebie pocztą. Jeśli przedmiot nie został oznaczony jako prezent przy zakupie lub osoba obdarowująca prezentem wysłała zamówienie do siebie, aby przekazać je później, wyślemy zwrot pieniędzy do dawcy prezentu, a on dowie się o Twoim zwrocie.

Dostawa i zwroty Aby zwrócić produkt, należy go wysłać pocztą na adres: Raciechowice 356, 32-415 Raciechowice. Będziesz odpowiedzialny za opłacenie własnych kosztów wysyłki w przypadku zwrotu przedmiotu. Koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi. Jeśli otrzymasz zwrot pieniędzy, koszt przesyłki zwrotnej zostanie odliczony od Twojego zwrotu. W zależności od tego, gdzie mieszkasz, czas dotarcia wymienianego produktu do Ciebie może się różnić. Jeśli zwracasz droższe produkty, możesz rozważyć skorzystanie z usługi śledzenia przesyłki lub wykupienie ubezpieczenia przesyłki. Nie gwarantujemy, że otrzymamy zwrócony przedmiot.

Potrzebuję pomocy? Skontaktuj się z nami pod adresem ceramika.nastawka@gmail.com, jeśli masz pytania dotyczące zwrotów pieniędzy i zwrotów.

§ 9 WYJĄTKI OD PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umowy:
    1. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
    2. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
    3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    4. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
    5. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    6. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
    7. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
    8. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
    9. W której przedmioty, towary zostały wykonane na zamówienie konsumenta.

& 10 Gwarancja obejmuje:

  1. – zachowanie koloru i jednolitości szkliwa wyrobów ceramicznych podczas użytkowania produktu.
  2. zachowanie wymiarów w granicach tolerancji +/-30 cm.
  3. Gwarancja nie obejmuje:
  4. – uszkodzeń mechanicznych powierzchni;
  5. – uszkodzeń będących efektem nieprawidłowego montażu, transportu, użytkowania i konserwacji, w tym stosowania agresywnych środków czyszczących;
  6. – zanieczyszczeń spowodowanych przez zanieczyszczoną wodę, osady wapienne, kamień kotłow
  7. Ze względu na ręczne wykonanie naszych produktów, które obejmuje naturalne schnięcie, ręczne formowanie oraz malowanie, Gwarancja nie obejmuje:
  8. Zdjęcia produktów są podglądowe, a przedmioty są wykonywane na zamówienie, co może skutkować pewnymi różnicami.
  9. Różnice odcienie, możliwe przebarwienia, nierówności szkliwa na powierzchni produktu.
  10. Przebijającej się gliny.
  11. Nierówności dna w przypadku umywalek ceramicznych oraz ewentualnego zalegania wody na dnie.
  12. Nierówności kształtu, takie jak nieidealne formy czy okręgi umywalki.
  13. Drobnych rys i pęknięć, które nie powodują przecieku wody.
  14. Prosimy o zrozumienie, że te cechy są inherentne dla ręcznej produkcji i są integralną częścią charakteru każdego unikatowego produktu. Gwarantujemy jednak, że wszystkie nasze wyroby są starannie wykonane z dbałością o najwyższą jakość. W przypadku ewentualnych pytań czy wątpliwości zachęcamy do skontaktowania się z naszym zespołem obsługi klienta.

& 11 Możliwości składania i rozpatrzenia reklamacji

MIEJSCE I SPOSÓB ZŁOŻENIA REKLAMACJI

Reklamacje prosimy przesyłać na adres:
Uroczysko Nastawka , Raciechowice 356, 32-415 Raciechowice.

PROCEDURA ROZPATRYWANIA REKLAMACJI

Punkt 11. regulaminu sklepu określa procedurę rozpatrywania reklamacji wspólną dla wszystkich reklamacji składanych do Sprzedawcy,
w szczególności reklamacji dotyczących Produktów, Umów Sprzedaży, Usług Elektronicznych oraz pozostałych reklamacji związanych z działaniem Sprzedawcy lub Sklepu Internetowego.
Reklamacja może zostać złożona na przykład:
6.1. pisemnie na adres: Raciechowice 356, 32-415 Raciechowice;
6.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: ceramika.nastawka@gmail.com.
6.3. Przesłanie lub zwrot Produktu w ramach reklamacji może nastąpić na adres: Raciechowice 356, 32-415 Raciechowice
6.4. Zaleca się podanie w opisie reklamacji:
(1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości lub braku zgodności z umową;
(2) żądania sposobu doprowadzenia do zgodności z umową lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy lub innego roszczenia;
(3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
6.5. W razie zmiany podanych danych kontaktowych przez składającego reklamację w trakcie rozpatrywania reklamacji zobowiązany jest on do powiadomienia o tym Sprzedawcy.
6.6 Do reklamacji mogą zostać załączone przez składającego reklamację dowody (np. zdjęcia, dokumenty lub Produkt) związane z przedmiotem reklamacji.
Sprzedawca może także zwrócić się do składającego reklamację z prośbą o podanie dodatkowych informacji lub przesłanie dowodów (np. zdjęcia), jeżeli ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.
6.7. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania.
6.8. Podstawa i zakres odpowiedzialności ustawowej Sprzedawcy są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym, Ustawie o Prawach Konsumenta oraz ustawie o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.). Poniżej wskazane są dodatkowe informacje dotyczące przewidzianej przez prawo odpowiedzialności Sprzedawcy za zgodność Produktu z Umową Sprzedaży:
6.8.1. W przypadku reklamacji Produktu – rzeczy ruchomej – zakupionego przez Klienta na podstawie Umowy Sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą do dnia 31. grudnia 2022 r. określają przepisy Kodeksu Cywilnego w brzmieniu obowiązującym do dnia 31. grudnia 2022 r., w szczególności art. 556-576 Kodeksu Cywilnego. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt zakupiony zgodnie ze zdaniem poprzednim wobec Klienta niebędącego konsumentem zostaje wyłączona.
6.8.2. W przypadku reklamacji Produktu – rzeczy ruchomej (w tym rzeczy ruchomej z elementami cyfrowymi), z wyłączeniem jednak rzeczy ruchomej, która służy wyłącznie jako nośnik treści cyfrowej – zakupionego przez Klienta na podstawie Umowy Sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą od dnia 1. stycznia 2023 r. określają przepisy Ustawy o Prawach Konsumenta w brzmieniu obowiązującym od dnia 1. stycznia 2023 r., w szczególności art. 43a – 43g Ustawy o Prawach Konsumenta. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem konsumenta, w razie braku zgodności Produktu z Umową Sprzedaży.
6.8.3. W przypadku reklamacji Produktu – treści lub usługi cyfrowej lub rzeczy ruchomej, która służy wyłącznie jako nośnik treści cyfrowej – zakupionego przez Klienta na podstawie Umowy Sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą od dnia 1. stycznia 2023 r. lub przed tym dniem, jeżeli dostarczanie takiego Produktu miało nastąpić lub nastąpiło po tym dniu określają przepisy Ustawy o Prawach Konsumenta w brzmieniu obowiązującym od dnia 1. stycznia 2023 r., w szczególności art. 43h – 43q Ustawy o Prawach Konsumenta. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem konsumenta, w razie braku zgodności Produktu z Umową Sprzedaży.
6.9. Poza odpowiedzialnością ustawową na Produkt może zostać udzielona gwarancja – jest to odpowiedzialność umowna (dodatkowa) i można z niej skorzystać, gdy dany Produkt jest objęty gwarancją. Gwarancja może być udzielona przez inny podmiot niż Sprzedawca (np. przez producenta lub dystrybutora). Szczegółowe warunki dotyczące odpowiedzialności na podstawie gwarancji, w tym także dane podmiotu odpowiedzialnego za realizację gwarancji oraz podmiotu uprawnionego do skorzystania z niej są dostępne w opisie gwarancji, np. w karcie gwarancyjnej lub w innym miejscu dotyczącym udzielenia gwarancji. Sprzedawca wskazuje, że w przypadku braku zgodności Produktu z umową Klientowi z mocy prawa przysługują środki ochrony prawnej ze strony i na koszt Sprzedawcy oraz że gwarancja nie ma wpływu na te środki ochrony prawnej.
6.10. Zawarte w punktach 6.8.2. i 6.8.3 Regulaminu postanowienia dotyczące konsumenta stosuje się również do Klienta będącego osobą fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

§ 12 DANE OSOBOWE
  1. Prosimy o przemyślane zakupy.
  2. Produkty wykonane ręcznie posiadają rysy , drobne pęknięcia, otarcia

& 13 Polityka Prywatności

  1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
    1. Administratorem danych osobowych zbieranych za pośrednictwem strony internetowej nastawka.pl jest Małgorzata Tylec wykonujący/a działalność gospodarczą pod firmą Uroczysko Nastawka wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, miejsce wykonywania działalności: woj. MAŁOPOLSKIE, pow. myślenicki, gm. Raciechowice, miejsc. Raciechowice, nr 356, 32-415, poczta Raciechowice, adres do doręczeń: woj. MAŁOPOLSKIE, pow. myślenicki, gm. Raciechowice, miejsc. Raciechowice, nr 356, 32-415, poczta Raciechowice, NIP: 8722154053, REGON: 120777201, adres poczty elektronicznej (e-mail): ogrody.mt@gmail.com, zwany/a dalej “Administratorem”.
    2. Dane osobowe zbierane przez Administratora za pośrednictwem strony internetowej są przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane dalej RODO oraz ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r.
  2. RODZAJ PRZETWARZANYCH DANYCH OSOBOWYCH, CEL I ZAKRES ZBIERANIA DANYCH
    1. CEL PRZETWARZANIA I PODSTAWA PRAWNA. Administrator przetwarza dane osobowe za pośrednictwem strony nastawka.pl w przypadku: 
    2. RODZAJ PRZETWARZANYCH DANYCH OSOBOWYCH. Administrator przetwarza następujące kategorie danych osobowych użytkownika:
      1. Imię i nazwisko,
      2. Adres (dostawy),
      3. Adres e-mail,
      4. Numer telefonu, 
      5. NIP 
    1. OKRES ARCHIWIZACJI DANYCH OSOBOWYCH. Dane osobowe użytkowników przechowywane są przez Administratora:
      1. w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest wykonanie umowy, tak długo, jak jest to niezbędne do wykonania umowy, a po tym czasie przez okres odpowiadający okresowi przedawnienia roszczeń. Jeżeli przepis szczególny nie stanowi inaczej, termin przedawnienia wynosi lat sześć, a dla roszczeń o świadczenia okresowe oraz roszczeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej – trzy lata.
      2. w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest zgoda, tak długo, aż zgoda nie zostanie odwołana, a po odwołaniu zgody przez okres czasu odpowiadający okresowi przedawnienia roszczeń jakie może podnosić Administrator i jakie mogą być podnoszone wobec niego. Jeżeli przepis szczególny nie stanowi inaczej, termin przedawnienia wynosi lat sześć, a dla roszczeń o świadczenia okresowe oraz roszczeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej – trzy lata.
    2. Podczas korzystania ze strony internetowej mogą być pobierane dodatkowe informacje, w szczególności: adres IP przypisany do komputera użytkownika lub zewnętrzny adres IP dostawcy Internetu, nazwa domeny, rodzaj przeglądarki, czas dostępu, typ systemu operacyjnego.
    3. Od użytkowników mogą być także gromadzone dane nawigacyjne, w tym informacje o linkach i odnośnikach, w które zdecydują się kliknąć lub innych czynnościach, podejmowanych na stronie internetowej. Podstawą prawną tego rodzaju czynności jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na ułatwieniu korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną oraz na poprawie funkcjonalności tych usług.
    4. Podanie danych osobowych przez użytkownika jest dobrowolne.
    5. Dane osobowe będą przetwarzane także w sposób zautomatyzowany w formie profilowania, o ile użytkownik wyrazi na to zgodę na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO. Konsekwencją profilowania będzie przypisanie danej osobie profilu w celu podejmowania dotyczących jej decyzji bądź analizy lub przewidywania jej preferencji, zachowań i postaw.
    6. Administrator dokłada szczególnej staranności w celu ochrony interesów osób, których dane dotyczą, a w szczególności zapewnia, że zbierane przez niego dane są:
      1. przetwarzane zgodnie z prawem, 
      2. zbierane dla oznaczonych, zgodnych z prawem celów i niepoddawane dalszemu przetwarzaniu niezgodnemu z tymi celami,
      3. merytorycznie poprawne i adekwatne w stosunku do celów, w jakich są przetwarzane oraz przechowywane w postaci umożliwiającej identyfikację osób, których dotyczą, nie dłużej niż jest to niezbędne do osiągnięcia celu przetwarzania.
  3. UDOSTĘPNIENIE DANYCH OSOBOWYCH
    1. Dane osobowe użytkowników przekazywane są dostawcom usług, z których korzysta Administrator przy prowadzeniu strony internetowej. Dostawcy usług, którym przekazywane są dane osobowe, w zależności od uzgodnień umownych i okoliczności, albo podlegają poleceniom Administratora co do celów i sposobów przetwarzania tych danych (podmioty przetwarzające) albo samodzielnie określają cele i sposoby ich przetwarzania (administratorzy).
    2. Dane osobowe użytkowników są przechowywane wyłącznie na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG).
  4. PRAWO KONTROLI, DOSTĘPU DO TREŚCI WŁASNYCH DANYCH ORAZ ICH POPRAWIANIA
    1. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
    2. Podstawy prawne żądania użytkownika:
      1. Dostęp do danych – art. 15 RODO
      2. Sprostowanie danych – art. 16 RODO.
      3. Usunięcie danych (tzw. prawo do bycia zapomnianym) – art. 17 RODO.
      4. Ograniczenie przetwarzania – art. 18 RODO.
      5. Przeniesienie danych – art. 20 RODO.
      6. Sprzeciw – art. 21 RODO
      7. Cofnięcie zgody – art. 7 ust. 3 RODO.
    3. W celu realizacji uprawnień, o których mowa w pkt 2 można wysłać stosowną wiadomość e-mail na adres: ogrody.mt@gmail.com.
    4. W sytuacji wystąpienia przez użytkownika z uprawnieniem wynikającym z powyższych praw, Administrator spełnia żądanie albo odmawia jego spełnienia niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu miesiąca po jego otrzymaniu. Jeżeli jednak – z uwagi na skomplikowany charakter żądania lub liczbę żądań – Administrator nie będzie mógł spełnić żądania w ciągu miesiąca, spełni je w ciągu kolejnych dwóch miesięcy informując użytkownika uprzednio w terminie miesiąca od otrzymania żądania – o zamierzonym przedłużeniu terminu oraz jego przyczynach.
    5. W przypadku stwierdzenia, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO, osoba, której dane dotyczą, ma prawo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  5. PLIKI “COOKIES”
    1. Strona Administratora używa plików „cookies”.
    2. Instalacja plików „cookies” jest konieczna do prawidłowego świadczenia usług na stronie internetowej. W plikach „cookies” znajdują się informacje niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony, a także dają one także możliwość opracowywania ogólnych statystyk odwiedzin strony internetowej.
    3. W ramach strony stosowane są rodzaje plików “cookies”: stałe
      1. „Stałe” pliki „cookies” przechowywane są w urządzeniu końcowym użytkownika przez czas określony w parametrach plików „cookies” lub do czasu ich usunięcia przez użytkownika.
    4. Administrator wykorzystuje własne pliki cookies w celu lepszego poznania sposobu interakcji użytkownika w zakresie zawartości strony. Pliki gromadzą informacje o sposobie korzystania ze strony internetowej przez użytkownika, typie strony, z jakiej użytkownik został przekierowany oraz liczbie odwiedzin i czasie wizyty użytkownika na stronie internetowej. Informacje te nie rejestrują konkretnych danych osobowych użytkownika, lecz służą do opracowania statystyk korzystania ze strony.
    5. Użytkownik ma prawo zadecydowania w zakresie dostępu plików „cookies” do swojego komputera poprzez ich uprzedni wybór w oknie swojej przeglądarki.  Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików „cookies” dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  6. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
    1. Administrator stosuje środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych odpowiednią do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną, a w szczególności zabezpiecza dane przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, zabraniem przez osobę nieuprawnioną, przetwarzaniem z naruszeniem obowiązujących przepisów oraz zmianą, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem.
    2. Administrator udostępnia odpowiednie środki techniczne zapobiegające pozyskiwaniu i modyfikowaniu przez osoby nieuprawnione, danych osobowych przesyłanych drogą elektroniczną.
    3. W sprawach nieuregulowanych niniejszą Polityką prywatności stosuje się odpowiednio przepisy RODO oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.